Service

Wij zorgen altijd voor een oplossing

Ondanks de zorg en knowhow die we er stuk voor stuk insteken, gaat er ook bij onze producten wel eens iets mis. Dit kan te wijten zijn aan een fabricagefout, maar ook een installatiefout of zelfs een fout door oneigenlijk gebruik. Productfouten vallen onder de garantiebepalingen vermeld in onze algemene voorwaarden.

Bij TOTOMO Toilets garanderen we minstens de fabrieksgarantietermijn, en proberen we je ook naderhand een aanvaardbare oplossing te bieden. Geef via info@totomotoilets.be of het contactformulier een duidelijke omschrijving van het probleem dat je ervaart, en onze diensten nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om dit te verhelpen.

Wij màken een douchetoilet voor jou mogelijk, in elke bestaande situatie.

Meer info

Tussenkomst ter plaatse

Indien een tussenkomst ter plaatse vereist is, zijn de voorrijkosten (€75 incl. btw) voor de klant. Indien het probleem niet binnen de garantie valt, zijn wij genoodzaakt servicekosten (per 30 minuten minimale arbeidseenheid €37,50 incl. btw) en voorrijkosten (€75 incl. btw) in rekening te brengen.

Voor alle GEBERIT AQUACLEAN toestellen verwijzen we naar https://www.geberit-aquaclean.nl/klantenservice/serviceaanvraag. Hier kun je het probleem rechtstreeks melden.

Installatie bij nieuwbouw of renovatie?

Ook als je onvoldoende ruimte hebt

Wij stemmen onze veelzijdige douchewc’s volledig af op jouw persoonlijke wensen en budget. Heb je onvoldoende ruimte voor een volwaardig douchetoilet of wil je je toilet uitrusten met opties? Dan zijn onze handdouches of douche-opzetsystemen iets voor jou. Zo leent ons ruime off- en online assortiment zich ook tot alle prijsklassen!

Bovendien is er bij installatie ter gelegenheid van renovaties van privéwoningen in bepaalde gevallen slechts 6% btw verschuldigd.